Isnin, 16 Ogos 2010

Makluman Buat Pembeli eBookku

Hari ini sahaja aku menerima 3 e-mail yang memberitahu yang mereka tidak menerima link ebook yang aku hantar sepanjang minggu lepas dan entri ini sengaja aku buat supaya mereka yang telah membuat pembayaran tetapi masih tidak menerima link tersebut agar segera menghubungi aku @ bicarahartanah@gmail.com atau bfe291@gmail.com.

Aku sendiri bingung memikirkan bagaimana ebook yang aku hantar sepanjang minggu lalu tidak sampai kepada penerimanya sedangkan setiap malam aku akan semak dan hantar ebook tersebut kepada mereka yang telah membelinya. So, buat bakal pembeli ebook aku, ingin aku maklumkan bahawa link untuk ebook tersebut akan aku hantar dalam tempoh 24 jam dari masa pembayaran dilakukan dan sekiranya anda tidak menerimanya, maka bersegeralah memaklumkannya kepada aku melalui e-mail di atas.

P/S : Buat En Halmi, En Isa, Ms LZ dan Cik Leeza, ucapan maaf saya hulurkan di atas segala kesulitan yang telah anda hadapi.

3 ulasan:

  1. Tanpa NamaOgos 16, 2010

    terima kasih diatas respon segera yg diberikan...
    bertambah2 lg la rezeki ek...heheh

    BalasPadam
  2. Tanpa NamaOgos 17, 2010

    alhamdulillah,sy telah pun membeli dua2 e-book abangensem. mmg bagus. kangkah seterusnya akan menyusul.. -aslam

    BalasPadam
  3. saya pun dah beli..

    BalasPadam