Isnin, 2 Ogos 2010

Tips Yang Hot From D' Oven..

Kali ni aku nak buat entri yang paling ringkas selama aku berblogging. Aku nak share 2 tips yang aku praktikkan selama ni bila aku apply loan iaitu :-

  1. Masa korang apply loan, make sure korang submit application tu ke seberapa banyak bank yang boleh.
  2. Lepas tu, korang kena pastikan yang korang submit application tu secara serentak (paling tidak pun dalam tempoh masa sehari dua)

Mesti korang tertanya-tanya "Kenapa?" dan jawapannya ada dalam ebook terbaru aku "Tips & Panduan Membeli Rumah Terpakai". Kalau korang tak beli pun takpe tapi make sure korang ikut apa yang aku bagitau kat atas tu sekiranya korang nak memudahkan loan korang tu diluluskan dan buat yang dah beli ebook aku... Ssssshhhhh! Jangan cerita kat diorang jawapannya.. hehehe.

P/S : Buat bakal pembeli ebook aku, ebook ini akan hanya di e-melkan pada sebelah malam sebelum jam 12. Harap maklum.

4 ulasan:

  1. Tanpa NamaOgos 02, 2010

    haha.. tips yg betol2 aku praktikkan selama ni... tapi 'subject to' jgk bro... x gitu?? haha..

    BalasPadam
  2. Tanpa NamaOgos 02, 2010

    tak sangka abangensem pandai jugak buat gimik marketing...... nak tahu lebih lanjut beli jer ebook abangensem......! :-aLCapone-

    BalasPadam
  3. nnt nak beli umah, kamu pakar nasihat saye boleh tak ? ekekek :P

    BalasPadam
  4. aLCapone : Laaaa... kan ke teman dulu belajo marketing, mesti la pandai buat gimik nak tarik orang.. hehe

    miss lolly : Boleh takde masalah tapi dua posen.. hehe

    BalasPadam