Selasa, 2 Februari 2010

step 4 : critical step utk jadik jutawan..

Beli beberapa bijik umah low @ medium cost = RM1 million :

Aku rasa part ni yg paling susah nak ikut sbb nak beli sebijik pun kena pakai banyak duit. Mana taknya.. kalo sebijik umah low cost pun, paling kurang nak kena ada dlm RM5K. Kalo 10 bijik dah RM50K... Itu tak termasuk lagi duit lawyer dan valuer. Banyak tu...

Memula aku terjebak dlm bidang ni, memang aku kena kuar duit utk beli umah tapi bile lama-kelamaan, thru experience dan pembacaan beberapa buah buku tentang 'property investment', aku dah dapat cara camne nak beli umah without keluar satu sen pun dan ada gak yg kekadang tu aku siap dpt 'duit extra' lagi bila beli. Menarik kan?? Tapi tak pe.. aku tak nak citer dulu kat sini sbb nti post aku kali ni akan jadik panjang berjela.. So, korang kena teruskan mengikuti blog aku ni dari masa ke semasa dan kalau ada pape yg korang nak tanya atau komen... dipersilakan sebab kekadang tu aku tak tau apa yg korang nak tau tentang
'property investment' ni.

4 ulasan:

  1. business camni kena ada modal besor juga beb.

    BalasPadam
  2. no need .. trust me. already bought few with no money down : )

    BalasPadam
  3. bila la nak jadi ensem dan kaya macam ni...

    BalasPadam