Sabtu, 26 Disember 2009

aku kaya..

Malu betul aku bile 'mentor' aku, saudara khir ariffin melabelkan aku sbg hartawan hartanah di dalam blognya semalam. Bukannya apa, aku rasa aku ni belum layak utk diangkat ke tahap itu. Kebiasaannya.. dlm masyarakat kite, hartawan ni adalah gelaran bagi org2 yg kaya-raya sedangkan aku ni takdela kaya sgt. Kete pun takat proton wira je, dah tu umah pun takde la besar sgt manakala duit dlm akaun aku pun, aku rasa mungkin korang lagi banyak kot. Bile aku citer kt kengkwn aku masa sesi 'ngeteh' kejap tadi, diorg plak cakap camni.. " ko ni mmg kaya sebenarnya tapi bukannya kaya duit tapi kaya utang.. maklumlah umah byk, so utang bank pun banyak jugak la". Ye tak ye jugak.. dan mulai saat itu, aku rasa aku dh dpt terima hakikat yang aku ni sememangnya kaya... kaya hutang. : )

Tiada ulasan:

Catat Komen