Rabu, 23 Disember 2009

"ape jadik ngn umah ko?"..


"Bang, apa jadik ngan umah ko yg terbengkalai tuh??" tanya salah sorg member aku yg lepak ngan aku tadi. Aku buat2 bodoh dan saje2 buat tahu.. "Umah apa?". "Ala.. umah yg ko citer kat dlm blog ko tu". Aik... aku ingatkan takde sape d kalangan kengkwn aku yg baca blog aku.. rupe2nya ada gak mamat sekor ni yg dok baca citer aku kt sini. Utk tidak menghampakan dia dan jugak sesape yg nak tau.. korang boleh tgk le apa yg jadik kat projek tu melalui gambar kat atas. Cantik kan apartment aku yg terbengkalai dulu..

Setelah menunggu selama 1 thn 6 bln dan 3 hari dari tarikh yg dijanjikan oleh developer, akhirnya 'delivery of vacant possession' letter @ surat boleh masuk (istilah 'layman' yg biasa aku gunakan) telah selamat aku terima. Syukur alhamdulillah tetapi rupa2nya ada masaalah yg lagi beso menanti aku... nak tau apa dia? Nantikan di post aku yg berikutnya..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan