Ahad, 26 September 2010

Pull Tea Session

Seperti yang digembar-gemburkan sebelum ini, satu sesi mengeteh (pull tea session) akan diadakan pada minggu hadapan dan melalui pemerhatian aku selama seminggu, akhirnya aku decide untuk mengadakannya pada hari Rabu (29/9/10) memandangkan kebiasaannya hari tersebut, takde la ramai sangat awek yang akan melepak kat port yang aku pilih ni.  Ye lah.. kalau dah ramai balak yang attend sesi tu nanti, dah tentu-tentu awek yang melepak takkan perasan kehenseman aku nanti, betul tak? So, berikut adalah detail tentang 'Pull Tea Session' itu nanti :

Tarikh    : 29/9/10

Masa      : 6.18 petang

Tempat : NZ Garden Jalan Ampang (terletak di antara Wisma Selangor Dredging & Menara Public Bank, berhadapan dengan Bangunan Angkasa Raya dan berbelakangkan Tanah Perkuburan Islam Ampang)

Dress Code : Blue Shirt (if possible) memandangkan aku ni bukannya kenal sangat korang ni. Jadi bila dah semua pakai baju biru, at least kalau korang senyum tahu le aku yang korang ni pembaca blog aku.

Tujuan/Motif Sesi Ngeteh :
  1. Untuk berkongsi ilmu sebab aku tau dikalangan korang-korang yang membaca blog aku, ada ramai yang lebih dahsyat ilmunya dari aku. Mungkin disebabkan diorang ni pemalu atau pun tak berapa mahir nak menyusun ayat, maka diorang lni ebih suka mendiamkan diri dan orang sebeginilah yang aku nak jumpa.
  2. Untuk memberi peluang korang melihat sendiri kehenseman, ketampanan dan kekacakan aku. Maklum la mana ada orang yang berani self-praised kat alam maya ni selain dari aku.. hahaha.

Apa yang korang kena bawa : 

Duit untuk bayar makanan korang sebab aku cuma akan cover 'pull tea' yang korang minum je nanti.

Setakat ni, mereka yang confirm nak join nanti ialah :
  1. matjoe 
  2. student 
  3. khir ariffin 
  4. fauzi ahmad
  5. abdullah pantaier
  6. arepit
  7. sourplum
  8. daniel hakim 
P/S : Kalau ada lagi yang nak join ngeteh, sila e-mailkan niat korang tu kat abangensem98@gmail.com supaya senang aku nak booking nanti.

6 ulasan:

  1. hajat hati nak join tapi tak dapat la kali nie sebab dah ada komitmen lain......
    :-aLCapone-

    BalasPadam
  2. menarik nih.. tp pukul 6.18petang?? dekat nok magrib tuh tuh.. lepaq sampai pukul berapa nihh.. macam mau join jekk..
    -peruzz-

    BalasPadam
  3. tu la pasai.... sebab aku nak kena rush2 bersiap utk p azan kat surau plak..... heheheh....
    :-aLCapone-

    BalasPadam
  4. awat x buat kat SHAH ALAM jerkk hahahhaha leh layan HAKIM FRIED CHICKEN

    BalasPadam
  5. takpe.. kat NZ ada surau.. apa ada hal..

    BalasPadam