Selasa, 4 Mei 2010

Macam tak percaya je?

Beb, ada orang invite aku untuk bagi talk. Patut ke aku terima? Bila aku tanya "Nape encik nak invite saya? Saya ni bukannya Azizi Ali, property investor yang femes tu..". Jawab dia "Sebab u belom femes lagi la kitorang nak invite u. Kalau dah femes nanti, mesti u demand harga tinggi..". Betul jugak cakap mamat ni tapi apa yang aku nak citer? Lagipun aku ni jenis spesis lelaki ensem yang pemalu. Belom bukak mulut dah gigil satu badan.

Bile citer ni aku jajakan kat memember aku, sumenyer pakat gelak sambil mengutuk aku.."Ko tu katek bro. Karang rostrum tu lagi tinggi dari ko, buat kena gelak ngan audience je.. hahaha". Hampeh betoi diorang ni, bukannya nak bagi galakan tapi lebih nak gelakkan aku je. Tapi dalam bebanyak member aku ni, ada gak sorang mamat ni yang secara jujur bagitau.. "Aku rasa elok ko tulih buku la daripada bagi talk sebab kalo ko bercakap, aku takut ko merapu je lebih dari mengajar". Bila aku pikir-pikir balik, betul gak cakap member aku yang sorang ni. End up, aku decide nak tulih ebook je la lagi bagus. So, apa jadik kat invitation tu? Apalagi..aku tolak je la jawabnya dan semangat aku tiba-tiba jadi berkobar-kobar nak buat eBook tapi ada satu pulak masaalah yang timbul. Korang nak tau apa dia? Aku tak tau tajuk apa aku nak tulih.. so, tulong.. tulong bagik idea.. huhuhu

4 ulasan:

  1. ko ebook kan blog ni, bukak balik post2 semua dari awal, olah balik then compilekan.

    BalasPadam
  2. er, ko dah ada manager nak urus semua ni? hehehe!

    BalasPadam
  3. masih tengah pening nak mikirkan pasal tajuk, manager bla bla bla... tetiba rasa maleh pulak :)

    BalasPadam
  4. Tanpa NamaMei 29, 2010

    tajuk ebook : kisah terbangun dari mimpi di bidang hartanah..ek

    BalasPadam