Rabu, 28 Julai 2010

Makluman Buat Pembeli Ebook Aku

Aku buat entri ni selepas je aku terima 2 e-mail dari pembeli ebook aku yang berbunyi "Sehingga kini saya masih lagi tidak menerima buku abang ensem yang bertajuk Rahsia Jutawan Hartanah Terbongkar. Saya harap abang ensem dapat hantarkannya ke alamat berikut : bla bla bla".

Alamak, aku salah bagi info ke atau pembeli aku yang tak berapa faham? So, kat entri ini aku nak maklumkan bahawa tiada physical book yang akan diposkan ke alamat anda. Apa yang ada hanyalah e-mail dari admin bicarahartanah.com yang akan menghantar link dan password untuk pembeli aku download ebook tersebut. Dah nama pun ebook, maka takkan ada buku yang berbentuk 'buku' yang akan dihantar. Apa yang korang boleh buat selepas download ebook itu adalah samaada mencetaknya (print) atau pun menyimpannya (save) di dalam PC, leptop atau netbook korang. Kalau korang nak rasa macam buku betul, korang printlah ebook aku guna kertas hardcover. Itu sahajalah yang mampu aku katakan. Kenapa aku tak buat buku betul? Sebabnya belum ada publisher yang approach aku dan pada masa yang sama aku rasa macam belum layak lagi kalau nak buat buku betul.


My 2nd eBook to be launched soon

 

Buat mereka yang telah membeli ebook pertama aku, nantikan kemunculan ebook ke 2 aku yang bertajuk 'Tips & Panduan Membeli Rumah Terpakai' (seperti gambar di atas) yang akan memperjelaskan tentang setiap step yang korang kena buat dalam pembelian rumah second hand dan tak lupa juga tips-tips yang akan membuatkan pihak bank marah kat aku sebab me'reveal'kan cara-cara bagi memudahkan urusan kelulusan pinjaman. Bagi yang telah membeli ebook aku sebelum ni, ada diskaun menanti anda sekiranya anda membeli ebook ke 2 aku ini.


P/S : Terima kasih pada En Meor Ahmad Shukri, En matjoe dan juga En Rusaidy (lawyer aku) yang telah banyak membantu dalam penghasilan ebook ke 2 aku ni.

6 ulasan:

  1. salam...kalu boleh bg diskaun 50% leh yg bli eook kau dulu....baru ada ke senimbungan

    BalasPadam
  2. sama2 bro. mmg patut beli ebook kedua. ada saham akhirat sekali coz certain amount ada disalurkan sbg derma

    BalasPadam
  3. nak beli gak ebook tu.. cuma lum transfer duit lg.. hehehehe

    BalasPadam
  4. salam. nasib baik en. ensem tak tulih nama org tu.kihkih..lom sempat donload lagi sbb lappy problem..

    launch 2nd book nnt, harga jgn kasik naik haa..turun boleh..

    BalasPadam
  5. nantikan kemunculannya insyaallah 1/8/10..

    BalasPadam
  6. sebab tunjuk gambar macam buku, so yang tak abis baca tu menantikan buku tu sampai kat rumah.. hehe

    BalasPadam